رییس کل دادگستری لرستان:
تاریخ: ۱۳:۲۹ :: ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
سهل انگاری و سوء مدیریت نباید عرصه تعرض یک عده سودجو را فراهم کند

رئیس کل دادگستری استان لرستان در جلسه حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان سلسله بیان داشت: سهل انگاری و سوء مدیریت نبایستی عرصه تعرض یک عده سودجو را فراهم کند، وظایف دستگاهها کاملا" مشخص است و شرح وظایف و حیطه اختیارات بایستی در دستورکار باشد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، رئیس کل دادگستری استان لرستان در جلسه حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان سلسله بیان داشت: سهل انگاری و سوء مدیریت نبایستی عرصه تعرض یک عده سودجو را فراهم کند، وظایف دستگاهها کاملا” مشخص است و شرح وظایف و حیطه اختیارات بایستی در دستورکار باشد.

رییس شورای قضایی استان سپس اظهار داشت: متاسفانه نظارتهای دقیقی نیست و دیده شده است یک عده با سهل انگاری باعث تضیع حقوق دولت و مردم شده اند و یکی از کارهای مسلم و مستمر در این خصوص حمایت از مدیرانی است که فداکارانه اقدامات جدی و دور از هرگونه حاشیه پردازی را انجام می دهند تشویق؛ و از مدیران لایق و توانمند حمایت نمود، در چنین شرایطی است که عرصه بر دلالان و فرصت طلبان تنگ می شود و فرصت تعرض به اموال عمومی از آنها گرفته می شود.

بدری در ادامه ضمن اشاره به اهمیت منطقه گردشگری کهمان شهرستان سلسله خاطر نشان نمود: برخی دستگاههای اجرایی یکسری اقدامات عمرانی برخی متجاوزین را تسهیل می کنند و باید جلوی این تخلف ها را گرفت زیرا با مدیریت صحیح بر دو حوزه مجزای مناطق گردشگری و اراضی ملی می شود از حقوق عامه مردم دفاع کرد ودر عین حال با تقویت حوزه گردشگری می توان از لحاظ اقتصادی کمک شایانی به اشتغال منطقه نمود.

وی در پایان تاکید کرد: همه دستگاهها در تمامی حوزه ها در حمایت از حقوق عمومی پای کار باشند و هیچ گونه اغماضی نداشته باشند قضاوت مردم براساس علم و آگاهی است و امروزه زحمات مسئولین در دید مردم کاملا” محسوس است و اعمال و رفتار و خدمات آنها زیر ذره بین است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید