گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۲:۳۵ :: ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
انتصاب مدیریت جدید شعب بانک مسکن استان لرستان

طی مراسمی که با حضور حسن شهرآشوب عضو هیأت عامل و معاون منابع انسانی و منوچهر فتح آبادی رئیس اداره کل امور کارکنان و دکتر اسد عبدالهی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان ومدیران ارشد استانی برگزار شد هدایت مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان به داریوش عالی پور سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، در این مراسم حسن شهر آشوب گفت: انتظار می‌رود در ساختار جدید که هدف آن تسریع در حل مشکلات شعب در تمامی زمینه‌هاست ،بتوانیم رضایت مشتریان را کسب کنیم ،وی برای داریوش عالی پور در سمت جدید آرزوی موفقیت روز افزون و از سه سال تلاش مرتضی دهداری زاده در این بخش تقدیر و تشکر کرد.

عضو هیات عامل بانک در ادامه با اشاره به این که هیچ سازمانی نمی تواند بدون داشتن طرح و برنامه صحیح ، تحقیقات کارآمد و نیروی انسانی توانمند، درست حرکت کند گفت: خوشبختانه این سه مقوله دربانک مسکن به دست مدیران توانمند و شایسته اداره می شود.

معاون منابع انسانی بانک مسکن همچنین با اشاره به اهمیت حوزه منابع انسانی،به لزوم داشتن نگاه کارشناسی همراه با اقدامات مدیریتی اشاره کرد و افزود: منابع انسانی بانک باید به دانش روز مجهز باشند تا بتوانند به راحتی نظر کارشناسی خود را ارائه دهند. وی با بیان اینکه مدیران تازه منصوب شده در حوزه های تخصصی خود صاحب فکر و ایده هستند ، ادامه داد : امیدواریم هر چه زودتر آثار مفید این انتصاب ها در سازمان نمایان شود .

حسن شهر آشوب با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مشتریان ضمن شناسایی دقیق تمامی ابزارهای تسهیلاتی، سپرده ای و بانکداری الکترونیک در جهت بازاریابی و معرفی محصولات بانک، رصد کردن پیوسته و پیگیری مداوم خدمات دهی به مشتریان را از جانب کارکنان صف وستاد، کلید اصلی گسترش تعامل با مشتریان در فضای رقابتی با سایر بانکها دانست. وی در ادامه اظهار داشت : بانک مسکن با سابقه درخشان ۸۳ ساله در امر خدمت رسانی، رسالت خود را به عنوان حامی تامین مسکن و طرفدار حفظ حقوق مشتریان همواره به نیکی بجای آورده و با ایجاد اشتغال و گردش سرمایه به مرتفع کردن نیازهای مشتریان پرداخته است.

عضو هیأت عامل بانک و معاون منابع انسانی به اهمیت توجه به ترازنامه و صورت‌های مالی بانک و برنامه‌ریزی آینده برای طراحی محصولات سپرده‌ای و تسهیلاتی پرداخت و گفت: نگاه بانک مسکن به‌عنوان بانک تخصصی و توسعه‌ای به تسهیلات مسکن سودآوری نبوده و انجام رسالت اجتماعی در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه استان‌ها باید با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی خود محصولات سپرده‌ای و تسهیلاتی داشته باشند ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط هر استان برای جذب منابع و اعطای تسهیلات متفاوت بوده، انتظار می‌رود استان‌ها با توجه به شرایط خود پیشنهاد طراحی محصولات جدید را به مرکز ارایه کنند.

شهر آشوب افزود: بانک مسکن بانک محبوب و مردمی است و خانوارهای زیادی با کمک تسهیلات مسکن بانک مسکن خانه‌دار شده‌اند و انتظار می‌رود با حمایت مدیران عالی و کارکنان توانمند در استان سهم این بانک از اقتصاد استان افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان دکتر اسد عبد الهی ضمن تقدیر از مرتضی دهداری زاده به پاس تلاش های خستگی ناپذیر در سالهای فعالیت در لرستان برای ایشان ارزوی موفقیت و سربلندی در همه مراحل زندگی و توفیق در انجام خدمت برای مدیر جدید استان جناب داریوش عالی پور کرد .

در این مراسم معاون استانداری لرستان اظهار داشت: بانک مسکن اهمیت بسیاری در اقتصاد کشور دارد و در دوران تحریم نیز نقش پررنگی در حوزه اقتصاد و کسب‌وکار داشته است. اسد عبدالهی افزود:بانک مسکن مردمی‌ترین بانک کشور است که نقش عمده‌ای در تأمین آرامش هم‌وطنان در تأمین مسکن دارد، وی همچنین گفت :مجموعه سیستم بانکی در استان لرستان از لحاظ هماهنگی با سیستم حاکمیتی و دولتی در بین کشور جزو سه استان برتر قرار دارد و در سال های اخیر با وجود چالش های بزرگی که در استان مواجهه بودیم از جمله سیل سال ۹۸ و همه گیری ویروس کرونا سیستم بانکی خصوصاً بانک مسکندر استان کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشته است .

معاون استاندار لرستان به بررسی چالش‌های بانک مسکن در حوزه تسهیلات مسکن پرداخت و از مدیران عالی بانک خواست تا با توجه به افزایش بی‌رویه قیمت مسکن اقدام به، به‌روزرسانی و تقویت حساب‌های صندوق پس‌انداز مسکن نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اعلام آمادگی مبنی بر همکاری با بانک مسکن و هدایت مشتریان به این بانک از مدیرانبانک مسکن افزایش اختیارات استان‌ها را در پرداخت تسهیلات و ارایه خدمات را خواستار شد.

داریوش عالی پور سرپرست مدیریت شعب استان لرستان از اعتماد مدیرعامل بانک برای انتصابش به این سمت تقدیر و تشکر کرد و گفت : سعی در این است تا با تلاش و کوشش تمامی کارکنان صف و ستاد مدیریت ، رتبه مدیریت لرستان را در جداول آماری ارتقاء دهیم .

سرپرست مدیریت شعب لرستان گفت :استفاده از خرد جمعی و کارگروهی برای ساختن آینده ای بهتر برای کارکنان و مشتریان را در دستور کار این مدیریت خواند و گفت : همه ذینفعان باید از تلاش و فعالیت های انجام شده بهره مند شوند تا مدیریتی موفق داشته باشیم.

وی در ادامه گفت : یکی از ویژگی های بانک توجه به سرمایه انسانی است . بانکی که بدون اغراق ، سرمایه انسانی را مهمترین سرمایه خود تلقی می کند ، طبیعی است از طریق آن مزیت رقابتی پایدار برای خود ایجاد خواهد کرد، پس باید از دانش، مهارت، خلاقیت و ابتکارات این سرمایه استفاده کرد

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید