مسئول امور مطبوعات و خبرگزاری های لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۴:۱۵ :: ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
بسیج رسانه مسیر خوبی برای توسعه استان در پیش گرفته است

مسئول امور مطبوعات و خبرگزاری های لرستان گفت: بسیج رسانه، سعی کرده است که همیشه همراه و همیار رسانه‌ها باشد و هر جا که نیاز به همکاری بوده همیشه پای کار و تکیه گاه رسانه‌های استان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، احمد کاظمی، مسئول امور مطبوعات و خبرگزاری استان و جمعی از خبرنگاران پیش از ظهر امروز ۳۰ آبان ماه، با مسئول سازمان بسیج رسانه استان دیدار کردند.

کاظمی، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج رسانه مسیر خوبی را برای توسعه استان در پیش گرفته و در این راه، رسانه‌های استان را تحت حمایت خود قرار داده است که امیدواریم این مسیر، همچنان ادامه داشته باشد.

 وی افزود: بسیج رسانه، ظرفیت های بزرگی دارد و در همراهی خبرنگاران در راستای برگزاری کلاسهای آموزشی، ورزشی، فرهنگی و غیره به خوبی عمل کرده و جا دارد از مسئول آن کمال تشکر را داشته باشیم.

 مسئول امور مطبوعات و خبرگزاری های لرستان بیان کرد: ما معتقدیم که، تمام رسانه‌ها که قلمشان برای پیشبرد اهداف مردم برداشته می شود، بسیجی هستند و صداقت، درستکاری و بررسی مشکلات مردم از خصوصیات بارز یک بسیجی است.

کاظمی گفت: مسئول بسیج رسانه استان در شرایط سخت و با مشکلات فراوانی که وجود دارد سعی کرده است که همیشه همراه و همیار رسانه‌ها باشد و هر جا که نیاز به همکاری بوده همیشه پای کار و تکیه گاه رسانه‌های استان بوده است.

در پایان، با اهدای لوح سپاس، از زحمات رضا مریدی، مسئول سازمان بسیج رسانه های استان تقدیر شد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید