تاریخ: ۱۳:۳۸ :: ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
بازدید مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از دفتر سمن روزهای خوب

صبح امروز مریم پورسرتیپ مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان همراه با هیئت همراه از دفتر انجمن روزهای خوب با مدیرعاملی نرگس سپه وند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ‌نوشته، در این بازدید مریم پورسرتیپ ضمن اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا و نیز بحران تامین اعتبار و درآمد در کل کشور، اذعان داشت: در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی استانداری لرستان به جد پای کار بوده و در خصوص همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی استان با سمن ها نیز از ابلاغ هیچ نامه ای فروگذار نبوده ایم چه بسا بارها تاکید کرده ایم، سمن ها بازوان توانمند دولت هستند.

پورسرتیپ با اشاره به فعالیت مستمر دفتر امور اجتماعی با سمن های استان اشاره کرد: طرحها و ایده های مختلف سمن ها ائم از طرحهای فرهنگی، آموزشی، مهارت محور و… می بایست ابتدا در یک کمیته تخصصی مورد بررسی قرار گیرد و به تبع دستگاه های اجرایی ذی ربط موظفند نسبت به ایده های کارشناسی شده سمن ها بی تفاوت نباشند.

وی در راستای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی استمرار طرح های فرهنگی ، انعطاف پذیری و توان رایزنی سمن و همکاری خالصانه و مسوولیت پذیرانه مدیران دستگاه های اجرایی را عاملی موثر در راستای خدمت به استان و تحقق جامعه ای سالم عنوان کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری و فعالیت مدیرعامل انجمن روزهای خوب بیان داشت: امیدواریم با عنایت و لطف پروردگار متعال ان شالله بزودی بحران کرونا و سایر مشکلات اخیر کشور رفع گردد و در این برهه سمن ها نیز وظیفه دارند، دوشادوش دولت و مردم در اجرای رسالت خویش ثابت قدم و کوشا باشند.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید