عملکرد اداره پست لرستان در ده ماهه سال جاری
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۰:۱۴ :: ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
جابجایی بیش از ۶ هزار مرسوله پستی/ کسب رتبه نخست کشوری

ابراهیم علی‌پناهی مدیرکل پست استان لرستان ضمن تبریک ایام دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) با تکیه‌ بر ازخودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و با الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، علی‌پناه در ادامه با اشاره به اینکه اداره کل پست استان در ده ماهه سال جاری خدمات متنوع و ارزنده ای به همشهریان عزیز در سطح استان ارائه نموده است، بیان کرد: تعداد مرسولاتی که طی ده ماهه گذشته به استان لرستان وارد شده است چیزی بالغ بر یک میلیون و ۹۷۰ مرسوله پستی بوده است و همچنین مرسولاتی که از طریق اداره کل پست استان به سایر نقاط کشور صادر گردیده است که بالغ بر ۶۸۹هزار مرسوله بوده است.

وی با اشاره به اینکه نامه رسان‌های اداره کل پست در سطح شهرهای استان به طور میانگین روزانه ۶۵۸ مرسوله پستی را میان همشهریان عزیز توزیع می‌کنند و به واسطه این تعداد مرسوله پستی هر مرسوله را دو سفر درون شهری در نظر بگیریم ما تعداد سیزده هزار سفر درون شهری را کاهش داده‌ایم که این آمار نشان دهنده سخت کوشی و تلاش شبانه‌روزی همکارانم در جلب رضایت عموم همشهریان است.

علی‌پناهی اظهار داشت: یکی دیگر از عملکردهای مفید اداره کل پست استان لرستان حذف صدور قبض فیزیکی برای مرسوله‌های پستی بوده است و از ابتدای سال جاری تاکنون چیزی بالغ بر ۳۲۲ هزار رسید الکترونیکی برای مرسولات پستی صادر گردیده است و صدور این تعداد رسید الکترونیکی به دنبال قطع ۳۰ اصله درخت تنومند و آسیب جدی به محیط زیست جلوگیری به عمل آمده است.

مدیرکل پست استان لرستان تصریح کرد: نامه رسان‌های این اداره کل ضمن اینکه مرسولات پستی را بین همشهریان توزیع می‌کنند در زمینه خدماتی مانند کاهش آلودگی محیط زیست، کاهش مصرف سوخت، کاهش زمان مراجعه ارباب رجوع به این اداره کل نقش دارند.

ابراهیم علی‌پناهی در ادامه خاطر نشان کرد : یکی دیگر از خدمات ارزشمند و بزرگ اداره کل پست استان حمایت از تجارت الکترونیک و بازارهای آنلاین و فروشگاهای خرید اینترنتی است و در طی ده ماه گذشته این اداره کل توانسته است ۲۵۵ هزار مرسوله خرید اینترنتی را با همکاری همکاران این اداره کل در سطح استان توزیع نماید.

وی با اهمیت به بحث تجارت الکترونیک گفت: به واسطه قرارداد های تجارت الکترونیکی که با شرکت های صاحب نام و نشان منعقد کرده ایم مستقیم محصولات را با کمترین سود ممکن به دست متقاضیان برسانیم و این کار باعث می شود دست دلان و واسطه ها را از بازار کوتاه کنیم.

مدیرکل پست استان لرستان در ادامه تشریح کرد: برای بهبود خدمات پستی به همشهریان برنامه های متنوعی در نظر گرفته‌ایم تا هم به جایگاه واقعی پست نزدیکتر شویم و هم خدمات پستی را بهبود ببخشیم در حال حاضر یکی از برنامه‌هایی که در حال حاضر پیگیر هستیم در نظر داریم تعداد قرار داد فروشگاه های خرید اینترنتی را افزایش دهیم به همین خاطر با پارک علم و فناوری جلساتی برگزار کرده‌ایم که اگر این جلسات مثمر ثمر واقع شود به زودی با تولیدکنندگان و فروشگاهها اینترنتی قرارداد کاری مفید را منعقد خواهیم کرد.

وی یکی از نقاط مثبت این کار را معرفی محصولات استان که در حال حاضر زیر مجموعه پارک علم و فناوری هستند از جمله شرکت تولید داروهای گیاهی به سایر استانها دانست و گفت این کار باعث می شود سایر استانها با محصولات و داروهای گیاهی تولید شده در لرستان آشنا شوند.

علی‌پناهی در خصوص کیفت خدمات پستی در کشور طی ده ماهه سال جاری، جایگاه استان لرستان را رتبه اول دانست و گفت خوشبختانه سال گذشته هم به لطف و زحمات کلیه همکاران این اداره کل در جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه اول بین سایر دستگاه های استان شویم.

علی‌پناهی در پایان با اشاره به مراسم اربعین سال گذشته اعلام کرد: به همت و تلاش جهادی کلیه همکاران موفق شدیم حدود چهل و چهار هزار گذرنامه را به دست همشهریان عزیز برسانیم.

بازگشت به خانه
برچسب ها: ,

پاسخی بگذارید