مدیرکل پست لرستان:
گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۷:۳۵ :: ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
سال گذشته بیش از ۸ میلیون مرسوله پستی جابه‌جا شده است/ کسب رتبه دوم کشوری توسط اداره کل پست لرستان

مدیرکل پست لرستان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری سنگ نوشته، خبر داد: پرسنل شرکت پست استان در این مدت تعداد ۸ میلیون ۲۰۸هزار و ۷۸۸ فقره مرسوله پستی را از استان لرستان به اقصی نقاط کشور و نیز از سایر نقاط کشور به استان جابجا کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، محمد ناظری افزود: مجموعه اداره کل پست لرستان در طول سال ۱۴۰۰ توانست بخشی از خدمات مورد نیاز جامعه را پوشش و در خدمت هم استانی های عزیز باشند و این ترافیک گویای این مطلب است که اداره‌کل پست لرستان توانسته در حوزه های مختلف فرابخشی از جمله حوزه زیست محیطی، حوزه سوخت، حوزه اقتصاد جامعه و خانوار بخشی از نیازمندی جامعه را پوشش دهد و در این زمینه به عنوان یک عامل مثبت در خدمت هم استانی‌ها و هموطنان عزیز باشد.

ناظری در ادامه تشریح کرد: با فضای کسب و کارها و عواملی مانند کرونا حجم کار ادارات کل پست استانها افزایش چشمگیری داشته است که اداره کل پست لرستان نیز بی نصیب نبوده است و با این جهش و افزایش حجم کار ادارات پست قاعدتا امورات محوله به ادارات کل استانها افزایش پیدا می‌کند که در این زمینه خوشبختانه همکاران ما علی‌رغم افزایش ترافیک حجم کاری خود توانستند با روحیه جهادی خدمت‌رسانی کنند و خوشبختانه از بین ۳۶ اداره کل پست استانها و مناطق پستی تهران رتبه‌های برتر کشوری را از آن خود کنند.

او ادامه داد:  شرکت پست لرستان در سال ۱۴۰۰ به‌صورت ماهانه همواره جزو سه استان برتر کشور بوده و نیز در ارزیابی‌های کیفی که توسط شرکت ملی پست ایران صورت می‌پذیرد، قرار گرفت و نهایتا به‌صورت تجمعی و یک ساله پست لرستان با همت و تلاش بی وقفه همکاران ساعی توانست رتبه دوم کشوری را در بین ۳۶ اداره استانها و مناطق پستی تهران در طول سال ۱۴۰۰ کسب کند.

مدیرکل پست لرستان ابراز کرد: این جایگاه در تجمعی یک‌ساله عملکرد پست لرستان عملکرد نادری است که همکاران توانستند این را اثبات کنند که علی رغم افزایش حجم کار، ترافیک کار، وجود بیماری و سایر مشکلات آمادگی کافی دارند، همچنان خوش بدرخشند و این رتبه ها را کسب کنند.

محمد ناظری اظهار کرد: اداره کل پست لرستان به عنوان یک اداره دولتی و به‌ واسطه اینکه در زمره ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری جامعه است، همواره تلاش می کنیم با لبیک به فرمان سال که تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین است انشالله بتوانیم این فرمان را لبیک بگوییم و به مسنه ظهور برسانیم.

ناظری تاکید کرد: تمام تلاش و توان خود را به‌کار خواهیم گرفت که در حوزه های تولیدات دانش بنیان، کسب و کارها و استارت آپها مشاغل خرد و خانگی خدمات خوبی داشته باشیم و در این راستا تلاش می‌کنیم که خدمات را توسعه دهیم تا به جامعه ای که در آن زندگی می‌کنیم خدمات ارزنده‌ای را ارائه دهیم‌.

مدیر کل پست لرستان در پایان بیان داشت: یقینا یکی از زیرساختهایی که می‌تواند در این حوزه کمک رسان باشد شبکه پستی و زیرساخت پستی است که همینجا  دعوت می‌کنیم از همه دستگاه‌های دولتی و خصوصی و همه فعالین عرصه تولید و همه افرادی که تولید کالا  خدمات دارند با مراجعه ادارات پست محل سکونت خودشان از این زیرساخت استفاده کنند.
و ما همواره در پست لرستان آمادگی لازم داریم که خدمات مطلوب و شایسته‌ای به جامعه هدف ارائه دهیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید