گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۳:۵۱ :: ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
راهیابی ۴ کارمند آبفار لرستان به مسابقات ورزشی وزارت نیرو

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با برگزاری مسابقات ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان در میان ادارات تابعه وزارت نیرو در لرستان، ۴ کارمند شرکت آبفار لرستان مجوز حضور در رقابت های کشوری را کسب کردند. در این دوره از رقابتها که درخرداد ماه به میزبانی شرکت آب منطقه ای لرستان برگزار شد؛ کارکنان آبفار […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، با برگزاری مسابقات ورزشی ویژه ماه مبارک رمضان در میان ادارات تابعه وزارت نیرو در لرستان، ۴ کارمند شرکت آبفار لرستان مجوز حضور در رقابت های کشوری را کسب کردند.

در این دوره از رقابتها که درخرداد ماه به میزبانی شرکت آب منطقه ای لرستان برگزار شد؛ کارکنان آبفار لرستان در دو رشته ورزشی توانستند به چهار مقام مختلف دست یابند.

بر پایه این گزارش؛ در این دوره از رقابتها خانم سانترا ساکی با کسب بالاترین امتیاز در رشته دارت توانست مقام نخست را به خود اختصاص دهد.

در رشته تیراندازی آقایان نیز بابک فرج اللهی با بالاترین امتیازبه مقام نخست دست یافت.

در رشته تیراندازی بانوان نیز خانم مژگان بازگیر و نگار شاکرمی به ترتیب در رده های اول و سوم تیراندازی بانوان ادارات تابعه وزارت نیرو در لرستان دست یافتند.

شایان ذکر اینکه مسابقات کشوری رقابتهای ورزشی وزارت نیرو بزودی در بخش آقایان در استان خراسان رضوی و در رشته بانوان در استان آذربایجان غربی برگزار می شود.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید