مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان:
تاریخ: ۲۱:۳۵ :: ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
رونق تولید ضامن رهایی از جنگ نابرابر اقتصادی است

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان در جمع جامعه اسلامی کارگران رونق تولید را ضامن رهایی از جنگ نابرابر اقتصادی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان در جمع جامعه اسلامی کارگران رونق تولید را ضامن رهایی از جنگ نابرابر اقتصادی عنوان کرد.

ماشالله نعمتی در نشست با دبیرکل و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی کارگران سراسر کشور که به میزبانی خرم‌ آباد برگزار گردید، هدف از برگزاری این گردهمایی را قدردانی از زحمات جامعه کارگری و نقش برجسته‌ای که این قشر زحمت کش در توسعه کشور دارند عنوان کرد.

نعمتی گفت: نقش بارز و ملموس کارگران در پیروزی انقلاب و بعد از آن در جریانات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و… نقش بی بدیل و بسیار حائز اهمیت بوده است به گونه‌ای که در جنگ نابرابر اقتصادی که با خروج آمریکا از برجام صورت گرفت واحدهای تولیدی ما دچار رکود و تعطیلی شدند اما نقش کارگران در توسعه و راه اندازی واحد تولیدی مثال‌زدنی بود به طوری که مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند کارگران ما در مواقعی که نیاز به وجود آن‌ها در صحنه‌های مهم این نظام و انقلاب بوده همواره سیلی محکمی به صورت دشمنان این نظام زده‌اند و این خود افتخاری برای جامعه کارگری است.

وی با بیان این‌که ریاست جمهوری نیز به نقش کارگران اشاره داشته و صیانت از اشتغال کارگران و ایجاد اشتغال جدید را دو هدف عمده دولت برشمرده است، افزود: اگر قصد داریم از اقتصاد نفتی به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کرده و بر روی پای خود بایستیم باید به فناوری نوین روی آوریم و آن هم محقق نخواهد شد مگر این‌که برندهای تجاری را در کشور تقویت و ترغیب کنیم.

وی با اعلام این‌که کارگران به عنوان سرمایه انسانی و نیروی محرکه چرخه کار و تولید در تمامی جوامع و نه تنها جامعه اسلامی قابل احترام و تکریم بوده‌اند، تاکید کرد: با توجه به تحریم‎های ظالمانه و جنگ اقتصادی بر علیه کشور تنها راه برون رفت از این معضل بزرگ رونق تولید و راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان افزود: اگر در شرایط فعلی می‌خواهیم تولید را رونق بخشیم و از بحران اقتصادی و جنگ نابرابر اقتصادی رهایی یابیم بایستی به نقش کارگران همواره توجه داشته باشیم، چرا که اگر چرخه‎ی تولید فعال شود اقتصاد هم فعال خواهد شد، فعال شدن اقتصادی رشد بهره‌وری و افزایش تولید و افزایش درآمدهای مالیاتی را به دنبال خواهد داشت و حاصل جمع آن‌ها موجب کاهش فشار مضاعف به بنگاه‌های اقتصادی خواهد شد.

نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود انتخابات را مظهر دموکراسی و عرصه‌‎ی شکل گیری رکن مردم سالاری و ضامن بقا و دوام نظام جمهوری اسلامی برشمرد و بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره به مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید داشته‎اند، اگر کسانی سعی کنند مردم را از حضور در انتخابات منع کنند نه تنها به نظام ارادتی ندارند بلکه باید توجیه شوند و اگر قصد و عمدی در کار است باید به گونه‌ای دیگر با آنان برخورد شود، چرا که هر زمانی مردم ما در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده‌اند دشمنان این مرز و بوم از گفتار و رفتار خود مواظبت کرده‌اند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان به نقش مدیریتی استاندار و رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان اشاره و اظهار کرد: رئیس و اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران در پیشگاه خداوند در برابر رای مردم مسئول بوده و هستند، همه‎ی ما مسئول حُسن جریان انتخابات و امانتدار آرای مردم هستیم و باید از آرای مردم به خوبی صیانت نماییم.

وی در جمع جامعه کارگری استان تاکید کرد: اگر می‌خواهیم انتخابات پیش رو شور و نشاط سیاسی داشته باشد جامعه کارگری بایستی هم پای مردم در این پروژه بزرگ انتخابات تلاش کند تا انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف ما در سال ۹۸ به سرانجام و سر منزل مقصود برسد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید