گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۵:۱۴ :: ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
ریاست کانون اصلاح و تربیت لرستان : هدف ما بالابردن روحیه نشاط در بین گروه نوجوانان در بند است

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، همزمان با فصل تابستان کانون اصلاح و تربیت لرستان برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی خود را در قالب اوقات فراغت با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» برگزار می کند. بهلولی ریاست کانون اصلاح و تربیت لرستان با اشاره به برنامه های اوقات فراغت در این مرکز گفت: برنامه […]

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، همزمان با فصل تابستان کانون اصلاح و تربیت لرستان برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی خود را در قالب اوقات فراغت با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» برگزار می کند.

بهلولی ریاست کانون اصلاح و تربیت لرستان با اشاره به برنامه های اوقات فراغت در این مرکز گفت: برنامه های اوقات فراغت با شعار«اخلاق، نشاط و معنویت» و در زمینه های آموزشی و تفریحی و سرگرمی و برپایی اردوهای آموزش تربیتی در حال برگزاری می باشد.

بهلولی با اشاره به اینکه در تابستان امسال طرح های اوقات فراقت مختلفی از جمله مسابقات کتابخوانی و کلاسهای آموزشی و اخلاقی و ویژه برنامه های ورزشی از جمله شنا ،فوتسال،والیبال ،تنیس ،بومی و محلی ، اردوهای نمازی و دیگر برنامه ها در حال برگزاری است تاکید کرد: نظر به اینکه گروه هدف ما کودکان و نوجوانان هستند ، لذا وظیفه داریم روحیه نشاط را در بین آنان تسری بخشیم و مقدمات بازگشت آبرومندانه آنها به جامعه را فراهم کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید