تاریخ: ۱۰:۴۹ :: ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
لرستان، جامانده از  منابع آب پایدار

کاکاوند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با بیان این‌که تامین آب شرب در لرستان به‌طور کامل از منابع زیرزمینی بوده است، گفت:در لرستان منابع آب پایدار نداشته‌ایم و در این مورد جامانده‌ایم، برای اجرای این کار زحمات زیادی کشیده شد، اما هنوز به‌طور کامل هیچ‌کدام از سدها به بهره‌برداری نرسیده است.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان با بیان این‌که تامین آب شرب در لرستان به‌طور کامل از منابع زیرزمینی بوده است، گفت:در لرستان منابع آب پایدار نداشته‌ایم و در این مورد جامانده‌ایم، برای اجرای این کار زحمات زیادی کشیده شد، اما هنوز به‌طور کامل هیچ‌کدام از سدها به بهره‌برداری نرسیده است.

کاکاوند افزود: ون منابع تامین آب در لرستان زیرزمینی است با یک خشک‌سالی در شهر و روستا دچار چالش می‌شویم که البته بحث امسال نیست و چندین سال است که به‌دنبال تامین منابع آب پایدار هستیم.

وی ادامه داد: در این زمینه کارهای خوبی اجرا شده که بعضاً دور از انتظار بوده و تخصیص‌های آب خوبی گرفته‌ایم. از تمام سدهای استان و حتا طرح‌های مطالعه شده تخصیص آب گرفته‌ایم، درصددیم که آب روستاها را از منابع مطمئن و پایدار تامین کنیم.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید