گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۰:۵۵ :: ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
بازسازی ۵۰ درصدی دیواره ساحلی پلدختر

مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان با بیان اینکه 2 هزار و 750 واحد آماده بهره‌برداری است، گفت: این تعداد واحد هم‌اکنون در مرحله گچ‌کاری بوده و به زودی تحویل مالکان داده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مسعود رضایی در خصوص آخرین وضعیت مسکن سیل‌زدگان لرستانی، اظهار کرد: از ۱۸ هزار و ۶۷۸ واحد نیازمند تعمیر، عملیات اجرایی اغلب این واحدها به پایان رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات احداث ۱۱ هزار و ۸۰۰ واحد تخریبی نیز شروع شده که از این تعداد آرماتوربندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد به پایان رسیده است.

مدیرکل بنیادمسکن استان لرستان با بیان اینکه ۲ هزار و ۷۵۰ واحد آماده بهره‌برداری است، گفت: این تعداد واحد هم‌اکنون در مرحله گچ‌کاری بوده و به زودی تحویل مالکان داده می‌شود.

رضایی بیان داشت: ۴۸ هزار سیل‌زده برای دریافت تسهیلات تاکنون به بانک معرفی شده، که ۴۵ هزار نفر از آن‌ها موفق به عقد قرارداد شده‌اند.

وی با اشاره به پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به سیل‌زدگان لرستانی، افزود: همچنین ۲۳۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان پرداخت شده است.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان از تمام تلاش‌ها برای اتمام عملیات احداث واحدهای تخریبی ناشی از سیل در این استان تا پایان سال جاری خبر داد.

رضایی همچنین به پیشرفت ۴۸ تا ۵۰ درصدی دیواره‌های ساحلی پلدختر و روستاهای اطراف آن اشاره و تصریح کرد: عملیات بازسازی این دیواره‌ها همچنان ادامه دارد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید