گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۸:۲۱ :: ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان خرم آباد معرفی شد

با حکم مدیرکل اقدامات تأمینی و تربیتی سازمان زندان های کشور ، اشرف بهلولی بعنوان مدیرعامل جدید انجمن حمایت از زندانیان خرم آباد منصوب گردید .

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، مدیرکل زندان های لرستان در نشست معارفه مدیریت انجمن حمایت از زندانیان مرکز استان ضمن قدردانی از خدمات ابراهیم علیپور مدیرعامل پیشین این انجمن ، بر لزوم توسعه فعالیتهای اقتصادی با هدف توانمند سازی خانواده های زندانیان تأکید کرد .

عبدالمجید کشوری گفت : زندانی و خانواده زندانی نیازمند کمک و اقدامات حمایتی ویژه هستند و بدین سبب می بایست با تمام توان در این عرصه حضور داشت .

وی افزود : هرچند در مواجهه با مجرمین شاهد ارائه توجیهات و دلایل مختلف برای ارتکاب به جرم هستیم اما از این موضوع نباید گذشت که گاهی اوقات وجود برخی موانع در مسیر زندگی انسانها ، آنان را به اتخاذ تصمیم نادرست و در نتیجه اقدام خطا رهنمون می سازد .

این مقام مسئول تصریح کرد : با توجه به فلسفه حکومت اسلامی در حوزه توجه به زندانها و خانواده زندانیان ، ما مکلف به انجام اقدامات حمایتی در این عرصه هستیم .

کشوری بیان داشت : انجمن حمایت از زندانیان بعنوان یک نهاد غیردولتی و از آنجا که از هیچ ردیف بودجه ای برخوردار نبوده و تنها با جذب کمکهای مردمی توانسته به شکل قابل قبولی حضوری مؤثر در عرصه های حمایتی داشته باشد .

وی با اشاره به لزوم تحرک بیشتر در بدنه انجمنهای استان خاطرنشان کرد : انجمنهای زندانیان می توانند از طریق اقدامات و برنامه های دانش محور و با توجیه اقتصادی و بهره گیری از پتانسیل های مختلف به تولید ثروت و در نتیجه بهبود اقدامات حمایتی خود بپردازد .

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید