تاریخ: ۲۲:۱۵ :: ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
نگاه آیت الله میرعمادی به جوان گرایی در لرستان

در آغازین روزهای جنگ نابرابر حزب اشغال گر بعث با کشور عزیزمان ایران اسلامی که تازه داشت نهال انقلابش در سرزمین پرگهر ایران نشا می شد. چه کسی باور می کرد. جوانان و نوجوانان انقلابی ما از پشت میز و نیمکت دانشگاه و مدرسه بلند بشوند و به جهبه بروند و همان جوانان جنگ هشت ساله تحمیل شده بر ما را مدیریت کنند و به پیروزی برسانند.

عبدالرضا شهبازی- در آغازین روزهای جنگ نابرابر حزب اشغال گر بعث با کشور عزیزمان ایران اسلامی که تازه داشت نهال انقلابش در سرزمین پرگهر ایران نشا می شد. چه کسی باور می کرد. جوانان و نوجوانان انقلابی ما از پشت میز و نیمکت دانشگاه و مدرسه بلند بشوند و به جهبه بروند و همان جوانان جنگ هشت ساله تحمیل شده بر ما را مدیریت کنند و به پیروزی برسانند.
جوانان پر شوری که با نگاه انقلابی شان بعدها برای سازندگی این کشور تلاش کردند.
حالا که این همه سال از آن سال های پر شور و عشق گذشته چرا عده ای نمی خواهند به جوانان امروز اعتماد کنند ، مگر نه آنان خود نیز روزی جوان بودند و به آنها اعتماد شده برای بر مسند نشستن و گرفتن امور در دست.
اعتماد بر جوانان و تلاش برای رسیدن جوانان به جایگاه اصلی شان از دغدغه های آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان خرم آباد است.
او با جلسات تفسیر قرآنش در ماه های مبارک رمضان علاقه اش را به جوانان نشان داد تا پا منبری های او باشند در همه مراسماتی که حضور دارد.
در نماز جمعه اش پای جوانان را به بزرگترین آوردگاه سیاسی و مذهبی باز کرد تا به آنان درس مطالبه گری و اخلاق مداری بیاموزد.
لبخندش را از هیچ جوان و نوجوانی دریغ نکرد و با سعه صدر به کلامشان گوش سپرد و دعوت شان کرد به خویشتن داری.
آری آیت الله میرعمادی این روزها از خبرنگاران می خواهد که مطالبه گر به حق نیازهای مردم باشند. او پیگیر امور جوانان می باشد و از خبرنگاران هم می خواهد با جسارت تمام این مطالبه گری ها را پیگیری کنند.
آری آیت الله مرد زمان های غافل شده توسط بعضی از مدیران دولت هست. او به این نتیجه رسیده که بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باید توسط جوانان پیگیری و به سرانجام مطلوب برسد.
ای کاش مدیران استان لرستان کلام آیت الله را در واگذاری مسئولیت های اداری به جوانان نقشه راه خود کنند، چرا که جسارت، ریسک پذیری و تعهد برای درست انجام دادن امور از شاخص های اصلی جوانان امروز کشور عزیزمان ایران است.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید