گروه: برگزیده / خبر
تاریخ: ۱۱:۳۳ :: ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
پیاده روی حرم تا حرم دلدادگان اربعین در لرستان  / از حرم امام زاده زیدبن علی(ع) تا حرم امام‌زاده عبدالله

دبیر ستاد پیاده‌روی اربعین تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری راهپیمایی دلدادگان اربعین از حرم امام زاده زیدبن علی(ع) تا حرم امام‌زاده عبدالله در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سنگ نوشته، غلامرضا چنگیزیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تدابیر انجام شده برای جاماندگان پیاده‌روی اربعین، اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته طرح پیاده‌روی دلدادگان اربعین در استان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز در روز اربعین راهپیمایی حرم تا حرم را با حضور دلدادگان امام حسین(ع) برگزار خواهیم کرد.

دبیر ستاد پیاده‌روی اربعین تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری راهپیمایی دلدادگان اربعین از حرم امام زاده زیدبن علی(ع) تا حرم امام‌زاده عبدالله در خرم‌آباد خبر و ادامه داد: این برنامه از ساعت ۸ صبح با حضور عاشقان امام حسین(ع) برگزار و تا بعد از نماز ظهر و عصر ادامه خواهد داشت.

چنگیزیان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف طی پیاده‌روی دلدادگان اربعین، بیان داشت: پیش‌بینی شده در طول مسیر مواکبی مستقر شود تا خدمات مختلف فرهنگی، اجتماعی و پزشکی را به مردم ارائه دهند.

وی تصریح کرد: همچنین در طی مسیر پیاده‌روی، مداحان بسیاری از استان به ذکر مصیبت و مداحی برای شرکت‌کنندگان خواهند پرداخت.

دبیر ستاد پیاده‌روی اربعین تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه قرائت زیارت اربعین را در انتهای مسیر پیاده‌روی خواهیم داشت، گفت: همچنین پس از برپایی نماز ظهر و عصر در امام‌زاده عبدالله، از زائران پذیرایی به عمل خواهد آمد.

بازگشت به خانه

پاسخی بگذارید